MEEST GESTELDE VRAGEN
Plaats je een bestelling via onze webshop, dan krijg je automatisch mail met de bevestiging van je bestelling. Geen mail ontvangen? Check eerst de spambox. Als hij daar niet in terug te vinden is, raden wij je aan contact op te nemen via email: hello@pillowshop.be.
De levertijd is afhankelijk van verschillende factoren. Betreft het een voorraadartikel of moet het artikel worden besteld bij de leverancier?
Wij streven ernaar om voorraadartikelen bij jou te leveren binnen de 3 werkdagen.
Bij artikelen die besteld moeten worden of die reeds in bestelling zijn bij de leverancier moet je doorgaans rekenen op een levertijd van 2-3 weken.
Wil je je order wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via email: hello@pillowshop.be. Indien mogelijk kunnen wij de bestelling voor je aanpassen.
Wij hopen natuurlijk dat je vooraf goed hebt nagedacht over je aankoop. Mocht er onverhoopt toch iets tussenkomen of niet naar wens zijn, dan mag je je bestelling retourneren binnen een termijn van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat je je bestelling in ontvangst hebt genomen.
De aangekochte artikelen kunnen worden teruggestuurd na aanvraag van een retour via mail: hello@pillowshop.be.
Artikelen moeten in nieuwstaat en in de originele verpakking worden geretourneerd.
Verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Verzendkosten voor het retourneren van een online aangekocht artikel zijn voor eigen rekening.