FAQ
BESTELLEN
BETALEN
Stap 1 - Artikel bestellen
Heeft u een artikel gevonden? Klik dan op "TOEVOEGEN IN WINKELWAGEN"
Stap 2 - Bestellen
Ben je klaar met winkelen? Klik dan in je winkelwagen op "DOORGAAN NAAR AFREKENEN".
Stap 3 - Gegevens invoeren
Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonsgegevens in te vullen.
Stap 4 - Bestelling bevestigen
Om je bestelling te valideren klik je op "BESTELLING PLAATSEN".
Online winkelen bij Pillowshop is 100% veilig en betrouwbaar. Bij vragen over het bestellen van artikelen kun je contact opnemen met ons.
Plaats je een bestelling via onze webshop, dan krijg je automatisch mail met de bevestiging van je bestelling. Geen mail ontvangen? Check eerst de spambox. Als hij daar niet in terug te vinden is, raden wij je aan contact op te nemen via email: hello@pillowshop.be.
Wil je je order wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via email: hello@pillowshop.be. Indien mogelijk kunnen wij de bestelling voor je aanpassen.
Pillowshop heeft geen fysieke winkel. Al onze artikelen zijn online terug te vinden.
VERZENDEN EN BEZORGEN
Bij het afronden van je bestelling kan je kiezen voor één van de volgende betaalmethodes:
- Bancontact / Mister Cash
- PayPal
- Payconiq
Je bestelling wordt, met uitzondering van bestellingen geplaatst op zaterdag of zondag, standaard binnen de 3 werkdagen geleverd met Bpost. Dit geldt alleen voor bestellingen die uit voorraad leverbaar zijn.
Je kan je pakket in plaats van aan huis te laten bezorgen, ook afhalen in een Bpost afhaalpunt.
Bij een bestelling boven de € 100,- in België nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Elke zending wordt verzekerd verzonden. De kosten hiervoor zijn:
België: € 10
Nederland: € 15
De levertijd is afhankelijk van verschillende factoren. Betreft het een voorraadartikel of moet het artikel worden besteld bij de leverancier?
Wij streven ernaar om voorraadartikelen bij jou te leveren binnen de 3 werkdagen.
Bij artikelen die besteld moeten worden of die reeds in bestelling zijn bij de leverancier moet je doorgaans rekenen op een levertijd van 2-3 weken.
Zodra je artikelen zijn ingepakt, ontvang je per mail een track & trace code. Deze is uiterlijk de volgende dag actief.
Wanneer je niet thuis bent als je pakket wordt geleverd, probeert Bpost in veel gevallen je pakket aan te bieden bij je buren. Mocht dit niet mogelijk zijn, zal het pakket naar een Bpost afhaalpunt gaan. Je ontvangt hier bericht over via mail.
GARANTIE EN RETOURNEREN
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Binnen de wettelijke garantie kijken we naar een passende oplossing zoals vervanging van het artikel door hetzelfde of een gelijkwaardig artikel.
Wij hopen natuurlijk dat je vooraf goed hebt nagedacht over je aankoop. Mocht er onverhoopt toch iets tussenkomen of niet naar wens zijn, dan mag je je bestelling retourneren binnen een termijn van 14 dagen. De bedenktijd gaat in op het moment dat je je bestelling in ontvangst hebt genomen.
De aangekochte artikelen kunnen worden teruggestuurd na aanvraag van een retour via mail: hello@pillowshop.be.
Artikelen moeten in nieuwstaat en in de originele verpakking worden geretourneerd.
Verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Verzendkosten voor het retourneren van een online aangekocht artikel zijn voor eigen rekening.
Van zodra wij het artikel in goede orde ontvangen hebben, zal het bedrag van je aankoop, exclusief verzendingkosten, worden overgeschreven.